ANNCHAR

Enkel blogg om allt och alla.

Tåget

Publicerad 2016-09-11 15:01:56 i Allmänt,

Hej allihopa!
 
Tankarna bara slog in att börja blogga igen efter ett tag.
Why not, liksom...
 
Sitter just nu på tåget mot Leksand efter en helg i Göteborg. Varit en mysig helg tillsammans med min älskade dotter. 
Tidigare gånger jag åkt till Göteborg har Bastian och Alicia åkt med, men denna gången vill jag ha egentid med Hedvig. 
Helgen är alltid för kort.
Denna gången blev det extra jobbigt eftersom det tar ett tag tills jag och Hedvig träffas igen.
Tur att jag har jobb och två barn till som gör mig busy då går tiden snabbare.
 
Fullt på tåget nu, det är flera stationer tills jag går av. Först i Borlänge, vänta där i 45 min (boooring...) till nästa tåg till Leksand.
 
Nyss ätit en god lax sallad. Med keso, grönsaker, bönor och quinoa.
Är med i mamma fitness, 3 veckor nu. 3 kg + ca 2 cm mindre i stussmått. Låter inte så mycket men det känns! Roligt.
Uppskattar nyttiga mat mer, men älskar choklad fortfarande men det äter jag bara en gång i veckan. 
 
 
Ha det gött så länge!

Kommentarer

Postat av: Piruz

Publicerad 2016-09-11 15:06:52

pi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela